5 December 2011

Cinta dalam Hati part 3



assalamualaikum Cik Mia Natasya bt Rosli
    
       Sebenarnya, saya tidak bercadang untuk melibatkan Emily tentang masalah kita . Tetapi dia yang bersungguh-sungguh mahu memperbaiki persahabatan kita . Actually,saya betul-betul nak minta maaf atas kesalahan saya dahulu . Bukan niat saya untuk menyakitkan hati awak.Saya terpaksa berbuat sedemikian. Segalanya telah dirancang oleh 'Princess Tiara'yang perasan cantik itu . Maafkan saya Mia , kerana dia persahabatan kita hancur . Saya menyesal sangat-sangat . Saya berharap awak dapat maafkan saya . Saya sentiasa bersedia untuk menerima awak kembali . Harapan saya menggunung ! Emily juga sudi menerima awak sebagai kawan baiknya . Sampai di sini sahaja yang dapat saya coretkan.Saya harap surat ini akan dibalas :)

                                                                                                                                    Be friends ,
                                                                                                                                      Eicha                            


Setelah selesai membaca Mia melipat surat tersebut dengan rapi lalu dimasukkan ke dalam sebuah kotak yang cantik . Kotak itu lah yang menyimpan segala kenangan antara dia dan Eicha . Mia masih menyimpan cawan yang terukir nama Eicha . Pada masa itu , mereka berdua menyertai rombongan ke Pulau Pangkor. Masing-masing membeli cenderamata untuk dibawa pulang . Mereka jugak membeli cawan yang diukir nama masing-masing . Entah macam mana , mereka tertukar cawan . Eicha terambil cawan yang terukir nama Mia dan begitu juga lah Mia terambil cawan yang terukir nama Eicha . Sebab itu lah , Mia masih menyimpan cawan yang terukir nama Eicha.
Air mata Mia jatuh tidak henti bagai hujan yang mencurah-curah . Selama ini dia ingatkan Eicha benci pada nya . Malah Eicha mendapat kawan baru dengan masa yang singkat sekali . Namun , sekarang baru dia sedar. Eicha tidak pernah lupakan dia . Ingatan Eicha pada Mia tetap kukuh macam dahulu juga . 



Eicha pulang ke rumah dengan hati yang hampa . Mia tidak membalas surat dia sama sekali . Pelbagai sangkaan negatif berada di kotak fikirannya . Mungkin ini bukan cara yang terbaik untuk memulihkan persahabatan mereka . Nasi sudah menjadi bubur . Segala yang berlaku tidak akan boleh diulang lagi . Kesalahan Eicha terhadap Mia mungkin terlalu besar sehingga Mia tidak dapat memaafkan dia :'/

bersambung ...

apa yang akan berlaku nanti ? Mia akan memaafkan Eicha ? Mungkin Eicha ada merancang plan yang baru !Aja-aja Fighting ~



Terima Kasih Sudi Baca Entry Mimiey.Suka?Like taw!

No comments:

Post a Comment